Izlasīju, lasu, lasīšu #36 (18.07 – 24.07)/ #BookTubeAThon 2016 Wrap-up

Izlasīju, lasu, lasīšu jeb Read, Reading, To Read katru svētdienu būs tāds kā iknedēļas kopsavilkums, kā arī, ko lasu un klausos dotajā brīdī, un, kas plānojas tālāk. Ideja rakstam no aizņemta EMSVIEW. Šonedēļ izlasīto var ieskaitīt lasīšanas maratona BookTubeAThon listē. :)

********************

Izlasīju:

nr49

The Brave and the Bold » The Brave and the Bold #49 released by DC Comics on September 1963.

Jau piektais izdevums pēc kārtas ar dīvaino sportu stāstiem. Šoreiz velvienreiz uzmanības centrā ir beisbols, bet, ja iepriekšējā reizē ar pasaules labākajiem sacentās citplanētieši ar slēptiem nodomiem pārņemt Zemi savā varā, tad tagad tie ir 9 gorillas. Un otrs stāsts bija pat vēl absurdāks ar nākotnes sporta veida stratēģijas izmantošanu starpgalaktiskā karā.

1

Noelle Stevenson – Nimona

156529

Brian K. Vaughan, Pia Guerra, José Marzán Jr – Y: The Last Man, Vol.6: Girl on Girl (Y: The Last Man #6)

3

G. Willow Wilson, Adrian Alphona – Ms. Marvel, Vol.1: No Normal (Ms. Marvel (2014-2015) #1)

4

Brian K. Vaughan, Pia Guerra, José Marzán Jr – Y: The Last Man, Vol.7: Paper Dolls (Y: The Last Man #7)

6

Hajime Isayama, Sheldon Drzka – Attack on Titan, Volume 01 (Attack on Titan #1)

7

Brian K. Vaughan, Pia Guerra, José Marzán Jr – Y: The Last Man, Vol.8: Kimono Dragons (Y: The Last Man #8)

156532

Brian K. Vaughan, Pia Guerra, José Marzán Jr – Y: The Last Man, Vol.9: Motherland (Y: The Last Man #9)

18465566

Mariko Tamaki, Jillian Tamaki – This One Summer

381350

Brian K. Vaughan, Niko Henrichon – Pride of Baghdad

Noklausījos:

Lasu:

9578677

Tess Gerritsen – The Silent Girl (Rizzoli & Isles #9)

Lapsa_8

Lato Lapsa – Zem Muhameda bārdas

10138607

Craig Thompson – Habibi

Klausos:

2967316

Greg Iles – The Devil’s Punchbowl (Penn Cage #3)

Lasīšu:

13272498

Tess Gerritsen – Last to Die (Rizzoli & Isles #10)

18659623

Emily Carroll – Through the Woods

Hronikas_vaks1-c.cdr

Bobs Dilans – Hronikas. Pirmā grāmata

Klausīšos:

333867

Alfred Bester – The Stars My Destiantion

 

Ko labu nedēļas laikā esi izlasījis Tu?

Komentēt

