Izlasīju, lasu, lasīšu #28 (23.05 – 29.05)

Izlasīju, lasu, lasīšu jeb Read, Reading, To Read katru svētdienu būs tāds kā iknedēļas kopsavilkums, kā arī, ko lasu un klausos dotajā brīdī, un, kas plānojas tālāk. Ideja rakstam no aizņemta EMSVIEW.

********************

Izlasīju:

156534

Brian K. Vaughan, Pia Guerra, José Marzán Jr – Y: The Last Man, Vol.1: Unmanned (Y: The Last Man #1)

23267158

Sergejs Goļicins – 40 meklētāji

Noklausījos:

10155

Arthur Conan Doyle – The Lost World (Professor Challenger #1)

Lasu:

29208077

Jean Nicole Rivers – Black Water Tales: The Unwanted (Black Water Tales #2)

Notikumi un baisums uzņem apgriezienus. :)

332631

Brian K. Vaughan, Pia Guerra, José Marzán Jr – Y: The Last Man, Vol.2: Cycles (Y: The Last Man #2)

8074228

Hanss Kammerlanders – Kalnu apsēstais

Klausos:

1128253

Richar K. Morgan – Altered Carbon (Takeshi Kovacs #1)

Lasīšu:

156530

Brian K. Vaughan, Pia Guerra, José Marzán Jr – Y: The Last Man, Vol.3: One Small Step (Y: The Last Man #3)

29609549

Sherilee Gray – Swerve (Boosted Hearts #1)

Klausīšos:

433567

Edwin A. Abbott – Flatland: A Romance of Many Dimensions

 

Ko labu nedēļas laikā esi izlasījis Tu?

Komentēt

